Wie zijn wij

onze dominee

Herbert en Aliëtte Meerveld

Wat leuk dat je dit leest! Wij zijn Herbert en Aliëtte Meerveld.
Samen met onze kinderen Naëmi, Rhodé, Fébe en Hero zijn we sinds mei 2021 verbonden aan de Open Hof. Wij kijken ernaar uit om hier te wonen, te werken en mensen te ontmoeten. We hebben allebei theologie gestudeerd en mogen daarmee nu in de praktijk brengen waar ons hart naar uit gaat: het verhaal van God en het verhaal van mensen aan elkaar verbinden.
Ook als gemeente hebben we een verhaal opgebouwd, net als het kerkverband waarmee we verbonden zijn. Ook daarin zoeken we graag het contact met andere gemeenten en kerkverbanden.

Herbert is geboren en getogen in Zuidhorn. Aliëtte is geboren in Amersfoort en is opgegroeid in Zeewolde. In haar tienerjaren is ook zij naar Zuidhorn gekomen om vanaf daar samen verder te gaan. Via Groningen, Kampen, Zwolle, Harlingen en Leek zijn we nu dus neergestreken in Roden. Naast de liefde voor het werk in en rond de kerk houden we ons graag bezig met muziek. We hebben jaren in een band gespeeld en zijn betrokken geweest bij Continentals en Dimensions,
Daarnaast is Herbert enthousiast over sport (actief en passief) en vindt Aliëtte het heerlijk om te koken. Het wordt helemaal leuk als we samen met andere mensen daar dan van kunnen genieten en proeven.
We hopen op een mooie tijd in Roden waarin we mogen delen wat God ons geeft.